Όπου ο ακούραστος και πολυπράγμων Γιώργος Μάντης μας διαβάζει δύο διηγήματά του.
Το πρώτο, με τίτλο
[Είμαστε ορειβάτες, γουστάρουμε Βαλχάλλα]
εύλογα προκαλεί το ερώτημα τί σχέση μπορεί να έχουν οι ορειβάτες με τη Σκανδιναβική μυθολογία. Το δεύτερο, έχοντας τίτλο
[Όταν ο Γ. ξύπνησε],
σίγουρα εξάπτει την περιέργειά μας να μάθουμε αν ο συγγραφέας είναι επηρεασμένος από τον Κάφκα.
Τόπος : fantasy shop
Ημερομηνία : 07/04/2002
"Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ" ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ
-
Ο Lawrence Kasdan, επιτυχημένος σεναριογράφος πριν περάσει στη σκηνοθεσία,
είχε κάνει μερικές ενδιαφέρουσες ταινίες στα 80ς και κάποιες λιγότερο καλές
στ...
Πριν από 1 εβδομάδα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου