Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Λείπουν σελίδες, βοήθεια!

Δυο αναγνώστες του ιστολογίου έχουν το παρακάτω πρόβλημα. Αν μπορείτε να το λύσετε (να μου στείλετε τις σελίδες σε φωτοτυπία, σκαναρισμένες σε e-mail, κλπ) θα έχετε κάνει μια καλή πράξη.

Έχω το εξής πρόβλημα.
Πρόσφατα τέλειωσα το εξαιρετικό βιβλίο του Philip K. Dick 'Εμείς οι Αρειανοί' (Πρώτη έκδοση : Εκδόσεις Alien 1993) αλλά στην έκδοση των Εκδόσεων Parsec σε μετάφραση Χρήστου Παπαϊωάννου και Επιμέλεια - Πρόλογο Μάκη Πανώριου.
Πρωτότυπος τίτλος : Martian time - slip.
Δυστυχώς δεν έχουν τυπωθεί οι σελίδες 353, 354, 357 και 358. Σας παρακαλώ αν είναι δυνατόν και υπάρχει περίπτωση να τις βρείτε να μου τις στείλετε ή να μου υποδείξετε τρόπο ανάκτησής τους. Αν είναι δυνατόν ακόμα και στο Αγγλικό κείμενο. Είναι οι 6 τελευταίες σελίδες του βιβλίου. Σας ευχαριστώ.

Μου λείπουν οι σελίδες ανάμεσα στην παράγραφο της σελ. 353 ...
[Εκείνη τη στιγμή μπήκε τρέχοντας στην κουζίνα ο Ντέιβιντ. O παππούς Λίο ξύπνησε, φώναξε. Του είπα ότι γύρισες, μπαμπά. Χάρηκε πολύ και θέλει να μάθει πώς πήγαν οι δουλειές σου.
- Μια χαρά, πες του, απάντησε ο Τζακ].

και την παράγραφο ...
[με φωνή δυνατότερη : Προσπάθησες να επικοινωνήσεις μαζί μου πριν από χρόνια. Σου είμαι ευγνώμων γι' αυτό.
- Οχι πριν από χρόνια, παρατήρησε ο Τζακ. Το ξέχασες; Σήμερα το πρωί είχες γυρίσει πίσω σ' εμάς. Βρισκόμαστε]

και από την τελευταία παράγραφο της σελίδας 357 μέχρι το τέλος ...
[O άντρας της και ο πεθερός της έψαχναν την 'Ερνα Στάινερ μεσ' στην αρειανή νύκτα. H Σίλβια είδε το φως του φακού να κινείται πέρα δώθε στο σκοτάδι και στ' αυτιά της έφτασαν οι ήρεμες, σταθερές και καθησυχαστι­κές φωνές των δύο αντρών.]


Για να μη το κάνετε πολλοί μαζί (αισιοδοξία, ε;) στείλτε μου πρώτα ένα μήνυμα (manolas.emmanuel@gmail.com) και θα συνεννοηθούμε για την συνέχεια. Ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: